عاشقانه ها

به وبلاگم خوش آمدید . نظر یادتون نره

عاشقانه ها

به وبلاگم خوش آمدید . نظر یادتون نره

*love*

دارم آینه ها رو گم می کنم کم کم....                                                                         

                 تو رو هر طرف رو می کنم می بینم...

                             نگو از تو چشمام چیزی نمی خونی...

 

                                         تو که لحظه لحظه حالم رو می دونی...

 

                                                        ا گه این بهارم بر نگردی خونه...

 

                                                                دیگه چیزی از من یادت نمی مونه....            

 

                                                                              من و رها کن از این فکر تنهایی....

 

                                                                                   تو نرفتی نه تو هنوزم اینجایی....

 

                                                                 دارم از فکر تو از خودم رد میشم...

 

                                            دارم عاشقی رو با تو بلد می شم...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 02:51 ب.ظ http://26aban.blogsky.com

یعنی بر میگرده؟
خدایا صبرم بده
من و رها کن از این فکر تنهائی

امین یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 03:06 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید
دوست من برای بالا بردن آمار وبلاگتنون از لینک باکس ما استفاده کنید..
...سرعت لوود بالا
...آمار واقعی
...آمار کلیک بالا
...بزودی این لینک باکس یک لینک باکس با آمار بسیار بالا خواهد بود...
...فقط یک بار امتحان کنید...
http://www.justpersian.net/linkbox/4701

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد